2010. október 2., szombat

Sapkát kötöttem


Nem tudom más hogyan köt sapkát (körkötőtűvel?-eddig azzal nem volt szerencsém),nekem a zoknikötőtűs verzió tetszik.Már több sapkát kötöttem az elmúlt 1-2 évben,most azért fotóztam a folyamatot,mert elküldöm Edit őszi pályázatára.Ez kb. 1-2 éves méret,olyan fonalból készült,amit több különböző színű szálból sodortak össze.Nem a legpuhább fajta,viszont meleg.:)
Készül majd több verzió is,Boginak is elkel már egy anya kötötte darab.
A képekről néhány szóban:
1.Felszedtem 4 tűre 20-20 szemet,majd kötöttem néhány sor passzét 2sima-2fordított felállásban.
2.Ezután sima sorok következtek.
3.Majd elkezdtem fogyasztani.
4.A kész sapka.
A fogyasztás mikéntjét mindig akkor találom ki,ez a sapka is most egy tesztdarab,hogy milyen is lesz így.Mivel kb. 1 éve kötöttem utoljára sapkát azóta elfelejtettem,hogy akkor hogyan is csináltam.Akkor jobb lett,de végül is ez sem rossz.
A párna azért szerepel némelyik képen,mert mikor 5 tűvel kötök,akkor az ölembe teszek mindig egyet,ami alátámasztást ad a kötésnek,nem csúszik ki semelyik tű sem,és a kezem sem zsibbad el olyan hamar.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése