2010. október 29., péntek

Gyönyörűségek kékben

Ezeket a gyönyörűségeket már rég kiszemeltem az Etsyn.A gyűrűt sajnos már elhappolták előlem,de hasonlóra van remény még.A ruhára még gyűjtenem kell.:)
Bevallom,hogy  fülbevalót most kerestem hozzá,szerettem valami stílusban ideillőt találni.A szandálcipő nem is illik a Jégkirálynős stílushoz,a ruha mellé kész pazarlás lenne felvenni.Akkor túl sok lenne a minta,a figyelemfelkeltő darab.

                                           
                                               1.elseetee2                       2.threadhead

                                           3.Puremystic                  4.CreationsLibellule

2 megjegyzés:

  1. Mi van az anyagokkal megjöttek már? Kíváncsi vagyok!
    Lenne pár kérdésem, írnál nekem levelet, nem találom az emil címedet!

    VálaszTörlés