2010. szeptember 17., péntek

Nyerni jó,csomagot kapni jó!

Az történt,hogy nyertem Agyból Buddha játékán csokigolyókat.Ajánlom figyelmetekbe a blogját,jókat lehet derülni a bejegyzésein!Ma már meg is érkezett a csomag,aminek nagyon örültem.Valóban olyan volt,mint egy kis ajándék.Doboz formájú,fényes k9tőzőszalaggal átkötve.Ezt nem fotóztam,azért a címünket mégsem teszem közszemlére:)Gondosan volt csomagolva,így egy kicsit dolgoznom kellett értük.Hamarjában meg is ettem egyet,és nagy örömömre nem konyakmeggy!Nincs nagy gondom amúgy a konyakmeggyel,csak egyszerűen nem szeretem.Azért ha nagyon csokira vágyom megeszem:)Valószínűleg az a bajom vele,hogy nem olyan édesség,amit falni lehet két pofára.:D
A nagy felfedezésem után -miszerint nem konyakmeggy- ráeszméltem,hogy ez marcipános és nugátos!Jaj,de imádom!
A második golyó Bogit illette,miután befalta a következő hagyta el a száját:
-Ez nagyon finom csoki.Honnan szerezted?
Mivel lejárati idő nem szerepel a csomagoláson,így nem kockáztatok,hamar elpusztítom őket.A nagy akcióba bevonom a házi kommandó osztagot.:)


3 megjegyzés:

  1. Phuuuu! ilyet en szeretnek nyerni! :)))

    VálaszTörlés
  2. Én sem szeretem ha sokáig ott van az édesség. Még valami baja lesz ha ott hagyom másnapig!:))

    A nyereményedhez gratulálok!!

    VálaszTörlés