2010. szeptember 13., hétfő

Barka fonalak

Még a nyár elején nyertem 1000 barka bankót,de a vásárlást húztam,halasztottam.De nem baj,mert így sikerült bevárni az őszi fonalakat!A felhő fonalból választottam 3 színt.Nem nagy vásárlás a 3db gombolyag,de látni akartam milyen,és mit is tudok kezdeni belőle.Annyi szép szín van,a választásom Antalyára(képen élénkebb a színe,mint élőben,tapasztaltam ezt én is fotózáskor),Rio de Janeirora(ez abszolút szerelem) és Párizsra esett.Utóbbi kettő nagyon jól mutat együtt.Hasonló színösszeállítást láttam már Zazáleánál és Kdattánál is.Függőlegesen csíkozott kardigán vagy pulóver lesz belőle a kisasszonynak.A hátát már elkezdtem,meg is jegyezte,hogy a harmadik szín hiányzik belőle.De így,hogy antalya mégsem annyira élénk mint gondoltam nem fért össze velük.Lehet élénken sem,de ezt már sosem tudom meg.:))
A fonal minőségével nagyon elégedett vagyok,biztosan fogok még venni.Bogi pulcsijához muszáj is lesz;)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése