2010. szeptember 4., szombat

A címkék földi valóságukban



Elkészült az első néhány darab.Azoknak akik a vasalás folyamatától félnek írom:nem az a legnehezebb része.Nem is a nyomtatás.A feldarabolás!
Megnyitottam egy word dokumentumot,csináltam bele egy táblázatot,és a rubrikákat megtöltöttem a feliratommal.A táblázatot is kinyomtatja a gép,és ezért figyelnem kellett arra,hogy a kaszabolásnál a fekete vonalak ne maradjanak ott.Néhol azért ott maradt igyekezet ide vagy oda.Szerencsére csak pár darab készült,a többinél már extrán figyelek.:)
Kb. 5ft-ba kerül egy címke,máshol 40Ft volt és legalább 1000db-ot kellett volna rendelnem.Azért így pár ezerből megúsztam a dolgot,azért nem mindegy!
Valószínűleg a későbbiekben nagyobb feliratot csinálok,most van 400db,azért el leszek vele egy darabig.:)))

10 megjegyzés:

  1. Csak nem mindegy! Raadasul jol is neznek ki! Koszi! :))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!:)Igaz,elég piciben látszanak csak:)

    VálaszTörlés
  3. Már néztem, csak nem tudtam írni! Nem annyira látszik! :))

    VálaszTörlés
  4. Kicseréltem az eredeti fotóra,amit nem méreteztem át.Most így ha rákattintasz,akkor meg lehet nagyítani,és akkor látszik.:)

    VálaszTörlés
  5. Most már látni rendesen! :) Nekem is a tied miatt jutott eszembe megmutatni! :))

    VálaszTörlés
  6. :) A tiéd is nagyon szuper,és a nyomtatható textil is tetszik.

    VálaszTörlés
  7. Klasszak a nyomtatott cimkéid! Ez a módszer nekem is bevállt.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm!Igaz munkásabb,mint megrendelni,de amellett hogy pénztárca kímélőbb jár mellé a magam készítettem öröm is.:)

    VálaszTörlés
  9. Tök jó :)) És ezt most rá tudod akkor varrni mindenre gondolom. Másoknál is figyeltem már a szép kis dekoratív címkéket. Jajj olyan kár hogy varrni nem tudok :(

    VálaszTörlés
  10. Ne csüggedj!Inkább keress a környéken egy tanfolyamot,és kérj kölcsön valakitől egy varrógépet.Ha tudsz.Én is idén tanultam meg a géppel varrást,a tanfolyam elején nem is volt használható gépem,mert a nagyimtól örökölt kicsapta mindig a biztosítékot,egy idő után már el sem indult.Mindegy,vettem egyet,amit szeretek,és ezen legalább nem csak egyenes varrás van.A tanfolyamon volt olyan is,aki nem vett gépet,végig az oktatóét használta,és csak akkor akart venni,ha tényleg tetszik is neki a varrás.Akár te is megoldhatod így.:)

    VálaszTörlés