2010. szeptember 18., szombat

Ha már 100. bejegyzés,akkor játék!

Már vártam a pillanatot,hogy elérjem ezt a szép kerek bejegyzésszámot!Mindenképp szerettem volna játékot hirdetni.Ezért a napokban vissza is fogtam magam,mert nem tudtam pontosan mivel is rukkoljak elő.Ma csodaoldal Ida játékot hirdetett.Nevezetesen PIF-et.Aminek az a lényege,hogy az első 3 hozzászóló kap tőlem ajándékot 365 napon belül.Cserébe neki is tovább kell vinnie a stafétát.Már részt vettem ilyenben pár hónapja,de akkor még nagyon a blogolás elején voltam,és csak egy jelentkező akadt.Pedig szívesen ajándékozok,mert adni jó.Remélem most akad 3 vállalkozó kedvű.Sőt örülnék,ha még többen jelentkeznétek,ugyanis a többi hozzászóló között is kisorsolok valamit október 15-én.Hajrá,hajrá!:)


8 megjegyzés:

  1. Hurrá! Én vagyok az első!:)) Én is folytatom...

    VálaszTörlés
  2. Talán a harmadik??? Az se rossz:)))))))))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm,hogy játszatok velem!Akkor kérnék szépen címeket az e-mailomra:monavagyok@gmail.com.

    VálaszTörlés
  4. Norono,ne búsulj,mert sorsolok is!És ha más nem ír már,akkor 100% az esélyed.:)De ha mindenképpen pifet akarsz:http://monalinedesign.blogspot.com/2010/06/otletes-nyeremenyjatek.html
    :)

    VálaszTörlés