2010. július 7., szerda

Alakul a szobám

Szombat délelőtt nagy lelkesen kipakoltam a szobám.Persze közben már nem voltam olyan lelkes,mert pakoltam a sok felhalmozott holmit,aminek a nagy része nem is az enyém,és a kutya sem használja.De kell,mert majd jó lesz egyszer valamire.Nekem ez a mentalitás nem jön be,így fokozatosan leapasztom a készletet,feltűnni úgy sem fog az illetékesnek,mert semmit sem használ belőlük,nem is emlékszik már arra hogy vannak.Gaz vagyok belátom,de vagy engem lep el a gaz vagy én gazolok ki.Vagy fogalmazhatnék úgy is,hogy bárány és a farkas közül a farkas leszek.Ha bárány lennék megenne a farkas,farkasként meg én eszek :)
A magvas gondolatokkal fűszerezett pakolás után legletteltem amit kell.Persze itt is volt kehe,ugyanis anno mikor az ablakot berakták anno,akkor is baromi rondán csinálták meg a körülötte lévő területet,és sehogy sem sikerült igazán szépre csinálni.Kicsit strukturált,és egyenletlen,de az enyém.Később elruccantunk nővéremmel az Obiba festéket venni.Némi vacilálás után Supralux beltéri festéket vettem Mentalikőr árnyalatban.Sötétebb lett ugyan a szobám tőle,de nyugtatóbb is,és nagyon megy a parkettához,és persze a bútorokhoz is.Igazán harmonikus.Nagyjából ugyanaz marad a berendezés,de egy polcrendszert átteszek a másik falra.Eddig a kanapé felett volt,úgy hogy nagyon megtörte a falat.Mindkét oldalon volt kisebb nagyobb falterület,de olyan aránytalan és kihasználatlan volt így.
A laminált padlózással megszenvedtünk a párommal,nem lesz a kedvenc elfoglaltságom,legalábbis nem ezzel a fajtával.Nagyon nehezen akart összepattanni.Bár lehet azért lehetett ez,mert egy pincében tároltuk,és csak pár nappal a lerakás előtt lett besulykolva a szobámba.Egyébként 48órával lerakás előtt érdemes ez megejteni,hogy felvegye a szoba nedvességtartalmát.Hamarosan teszek fel képet,csak keveredjen elő a fotómasinám. :)

2 megjegyzés:

  1. Kíváncsi leszek a képre. Milyen is a mentalikőr és az ő színe :o)

    VálaszTörlés
  2. Kicsit olyan volt,mint a spenót,aztán mikor száradt kicsit iskolatáblás lett :D De végül is jó lett a végeredmény :)

    VálaszTörlés