2010. július 16., péntek

Lustaság,fél egészség?

A napokban igen lusta lettem.Kiszabtam jó pár tervem darabjait.Viszont nagyon meleg van,a szobámban lehúztam a redőnyt,de akkor lámpa kell.Az meg pláne meleget gerjeszt.Így csak napozgatok,amíg Bogi az árnyékban pancsol az új medencéjében.Ami nem mellesleg nagyon jó vétel volt.Amúgy is morfondíroztam egy kicsi pancsoló beszerzésén,de arra gondoltam,hogy jó lesz neki,ha kirakom a babakádját.Végül is a hét elején megakadt a szemem a medencén,ami 1390Ft volt egy úszógumi és egy strandlabda társaságában.Nagyon klassz!Egy kicsit én is belecsücsültem,szerencsére nem olyan pici.Bár úszni senki sem fog benne,hacsak nem az arra tévedő szomjas bogarak.De anya ezért van,hogy kicseréje lánya vízét minden nap.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése