2010. július 14., szerda

Ezen munkálkodtam múlt héten



Szeretek újrahasznosítani.
Farmerszoknyákból vagy farmernadrágokból táskákat csinálni.
Ez a tengerész stílusú egy maxiszoknyából varrtam.
Nem akartam,hogy ez egyszerű és hétköznapi legyen,ezért úgy döntöttem feldobom egy kis festéssel.
Már úgyis viszkettek az ujjaim,hogy kipróbálhassam a textilfestékeimet.
A mentőövet úgy készítettem,hogy egy nagyobb gombot körbefestettem,majd kartonból még nagyobb kört vágtam ki,és az így már lyukas lap lett a másik sablonom.Tudtam,hogy nem sikerülne tökéletes köröket festenem,és ez az ötlet jónak bizonyult.
A vasmacskát már saját kézzel,sablon nélkül festettem.Sajnos az ecsetem szőrei nem akartam tűhegyként összecsoportosulni,így nem lett tökéletes a külső vonala.Valamiért nekem mégis így tetszik.:)
Aranyszálas bézs színű fonallal hímeztem láncokat és madzagot.A zsebeken fehér fonal fut,amit szintén kézzel varrtam a táskára.Ha darabokból varrtam volna össze a táskát,akkor megfelelt volna a cikk-cakk öltés is.
Az eredeti gomb helyén egy kagylóból készült gombot tettem.
A táska pántja a szoknya maradékából készült,összefontam őket,és kétoldalt egy-egy d-karikára varrtam fel a végeket.
Várok egy csomag hosszabb cipzárt,akkor tudom teljesen befejezni.Már nagyon izgatott vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése