2011. október 4., kedd

California , a kézitáska

Nagyon tetszik ez a táskafül, ami egyébként fautánzat és műanyag.
Az ára is kedvező, de valószínűleg a közeljövőben nem szerzek belőle. Ennek okairól talán később.
Annak idején, mikor belekezdtem a táskakészítésbe elsőnek ezt a táskát varrtam meg.
Ez az újrahasznosított farmer vonal még mindig tetszik, ezért újra elővettem.
Most került mellé sárga-fehér csíkos ikea vászon is. Bélése világoskék, kockás anyag.
Akár kifordítva is lehet használni, de azért a farmeres rész sokkal jobb. Legalább is szerintem.
Kicsit megbolondítottam azzal, hogy piros farmertűzőcérnával is végigmentem rajta. Ez valóban farmertűző cérna, a vászon anyagon sokkal kevésbé mutat jól.
A nyarat és a tengerész stílust idézi.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik!:)
    Mostanában ritkábban írsz!Sokat dolgozol?Nincs nagyon időd alkotni?
    Mi van a tanfolyammal?

    VálaszTörlés
  2. Jó, hogy visszatértél! :o)
    Még hozzá milyen jó kis táskával! :o)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm,kedvesek vagytok!
    Igen,sajnos eltűntem,de igyekszem gyakrabban lenni.Nyáron igen leültem,de pár megtettem az első pár lépést az újrakezdéshez.:)

    VálaszTörlés
  4. Jaj nekem nagyon tetszik :) Kár, hogy nem lesz a közeljövőben ilyen fül.. pedig nagyon kis csinos!!!

    VálaszTörlés
  5. Love the first bag!

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    VálaszTörlés