2010. április 4., vasárnap

Legelső táskám





Ezt a táskát készítettem el legelőször.Azért nem publikáltam,mert Drága Nővéremnek csináltam,és féltem hogy meglesi:)De most már megmutattam neki,így ide is felteszem.Egyszerű szabásminta alapján készült,amelyet hamarosan képekkel együtt megírom ide a blogra.
Két farmernadrágomat nyestem szét hozzá,ezeket amúgy már utcára nem tudtam használni különböző okok miatt.A sötét csíkos farmeranyag pedig vásárolt.Eredetileg a fülei is farmerből lennének,de nekem volt 1 pár szép fafülem,és ezt használtam hozzá.Bélése csíkos anyag,belső zsebe az egyik farmer farzsebe.Készülni fog rá majd cipzár is,ez egyenlőre várat magára,ugyanis a helyi rőfösben horror áron adják,sokkal olcsóbban tudok szerezni majd a következő pesti beszerző körutamon:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése