2010. április 28., szerda

Csodaszép leveles táska 2.



Ezt a gyönyörű leveles bútorvásznat a kirakatban láttam meg a lakástextil maradékosnál.Csak egy kisebb darab volt belőle.Egyéb gondom az volt vele,hogy mindkét oldalán remek színek voltak,és a szövése is olyan,hogy szinte lehetetlen eldönteni melyik a színoldal.Persze sejtem:)
Mivel mindkét oldalát fel akartam használni ezért sokáig pakolgattam ötlet hiányában.De nemrég megvilágosultam,és megszületett 2 darab hosszúkás táska.Párosítottam mellé egy khaki színű kordbársony anyagot.Mivel ez az anyag a bútorszövethez képest vékony volt,így egy már szétcincált,táskává avanzsált farmer maradékából kiszabtam 1-1 ugyanakkora darabot,és mögé tűztem.A táska bélése mi lehetne más,mint az Ikeában vásárolt,egyébként már kifutott Patricia leveles vászon.Ki is lehet fordítani,és úgy hordani.Készült a bélés anyagból egy zsebkendőtartó és egy neszesszer is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése