2010. április 11., vasárnap

Csíkos lenszoknyám



Van egy virágos lenszoknyám.Még 3 éve vettem magamnak az Intersparban.Olcsó is volt,és imádom a mintáját,illetve a fazonja is olyan amit szeretek.Kiötlöttem,hogy csinálok magamnak más színben is.Első próbálkozásom egy piros-fehér csíkos fekete lenvászonra esett.Egyszerűen fogtam egy háztartási csomagolópapírt és ceruzát,majd lemásoltam a részeit.Kivágtam,majd szálirányban elhelyeztem az anyagon,körberajzoltam,majd varrásszélességet is firkantottam. Kivágtam,összeállítottam,és íme.Egyik oldalában cipzár is van.Alját és tetejét piros cérnával szegtem be.Első próbálkozásnak nagyon baba lett!
Mivel nagyon imádom,könnyű elkészíteni,kényelmes és lenege viselet,ezért biztos vagyok benne,hogy készül belőle fehér,fekete,piros,mintás ...stb. darab is.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése