2010. március 25., csütörtök

Nap-éj egyenlőség táska


Ez az egyik táska,amit a Burda szabásmintája alapján készítettem.Tulajdonképpen csak a csíkozást vettem át.A táska alapját egy farmernadrág adja,amit már nem lehetett használni.Kitaláltam,mi lenne ha a zsebek adnák a táska formáját.Először csak egy kicsi oldalszélességgel képzeltem el neki,úgy hogy az egyik zseb lett volna a táska eleje,míg a másik a hátsó része.Aztán eszembe jutott,hogy mi lenne ha inkább egy szélesebb táskát csinálnék!Így jött képbe a burdában látott,több anyagból összevarrt táskarész.Ehhez felhasználtam a farmer többi részét.Kiszámoltam,hogy milyen hosszú anyagot vesznek fel a zsebek,és ez alapján kiszabtam a megfelelő méretű csíkokat.Egy napsárga virágmintás anyagot tettem mellé.A füleket is felemásra készítettem.Tulajdonképpen a sötétkék és a napsárga színek kontrasztja miatt kapta a Nap-éj egyenlőség nevet,meg kicsit azért mert javarészt aznap készítettem.Bélése egy Jyskben vásárolt virágos vékony vászon.A fülekbe és a táskába is vasalható közbélést tettem,hogy jobb legyen a tartásuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése