2010. március 24., szerda

Aquarium lámpa



Szintén jótékonysági célból készült.Ezt viszont saját kézzel rajzoltam,először ceruzával,majd kontúrral és aztán kifestettem.Többféle kontúrfestéket,és üvegfestéket is beszereztem,hogy a lehető legszínesebb lehessen ez a lámpa.A cicás lámpával együtt postáztam,de a posta nem dobott be értesítőt a címzettnek.Pedig többször jártak a postán,mivel folyamatosan kapták a jótékony célból felajánlott alkotásokat,és mindig kérdezték,hogy akkor nincs más.Így a "remek" postai munka miatt visszajött hozzám a pakk.Mivel postai csomagként ment,és nem ajánlott levélként,így fizethettem a visszautat is :( .Tehát a semmire 2x930Ft-ot. Pedig ezeket a lámpákat direkt gyerekeknek festettem,nem a már kész munkáim közül ajánlottam fel őket. Akkor nagyon el voltam kenődve.A cicás lámpát azóta eladtam egy 1Ft-os aukció keretében,legalább ott egy kislány örülhetett neki! :)
Ez a halas lámpa pedig azóta a lányomnál van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése