2011. július 16., szombat

Minden vágyam így teljesüljön!

És persze jó lenne, ha ilyen gyorsan. Történt ugyanis,hogy egy sárga pólóban arra jutottam, hogy jó lenne nekem egy élénksárga nyári ruha. Már úgy is elég barna vagyok hozzá, és a fekete hajhoz jól mutatnak az élénk színek .Mondjuk ez a sárga a korábbi vörös hajamhoz is ment. :)
Tehát adott volt a szín, és valami könnyű ,de nem túl vékony pamutvászonra gondoltam alapanyagként. A helyi méterárusban nem láttam megfelelőt. Aztán pár napig nem is gondoltam rá, gondolván egyszer úgy is lesz majd valahol. Aztán a héten jártunk az Ikeában, ahol is megtaláltam az ideális anyagot. Ráadásul sokkal kedvezőbb áron, mint ahogy itthon hozzájuthattam volna. A sárga anyag a Ditte fantázia nevű anyagcsoportból került ki, melynek métere 795Ft.



Vettem ebből az anyagból kék színűt is, ami nagyon jól párosítható azzal az anyaggal, amit már korábban kinéztem az Ikea honlapján. Igaz, élőben mégsem tetszett annyira, de azért annyira igen, hogy vegyek belőle. :)


Erről az anyagról van szó:

A képeket az Ikea honlapjáról szedtem.
A ditte anyagnak sok szép árnyalata van, a piros, a sárgászöld is tetszik. Az örök klasszikus fekete és fehér szín nem volt most, de majd abból is készülök venni. Igaz feketém van még itthon, de az táskabélésnek való mennyiség,nem ruhának.:)

3 megjegyzés:

  1. A nagyobbik lányom épp Pesten van,és miközben bulizik meg ilyenek,teljesíti az anyja kívánságát-azaz ellátogat az ikeába és megveszi nekem a ditte méterárút,amit kinéztem...:)))most zöldet,fehéret,kéket hozattam vele.
    Látom ebben is hasonlítunk:)

    VálaszTörlés
  2. Jó dolog a hasonló ízlés!:)
    Jók az Ikeás anyagok.Kár,hogy néha megszűnik egy-egy.Pl. a Ceciliából nekem a rózsaszín-pink tetszett igazán,anno vettem is belőle keveset,de ma már nincs.Pedig szívesen varrnék belőle szoknyát,ruhát.Vagy volt a mákgubós anyag,mire vettem volna kivonták a forgalomból.A pöttyös anyagokat is hamar levették a palettáról,pedig azok is nagyon jók voltak.Aztán vannak olyan anyagok,amik idehaza nincsenek,csak külföldi ikeákba.Egyszer megkértem nővéremet,hogy hozzon nekem,de nem volt ott senki,így a pénztárnál derült ki,hogy kellett volna címkét kérni rá.Mivel sokan voltak,akkor már nem mentek vissza.Hiába,nekem kell majd utaznom...:D

    VálaszTörlés
  3. Nézz be hozzám kérlek egy kicsit. Egy stafétát szeretnék Neked átadni, remélem, még nem előzött meg vele más.

    VálaszTörlés