2011. június 30., csütörtök

Coats átvasalható ceruza

Julcsi,sajnos igazad lett.Nekem sem működött a dolog.Rárajzoltam egy darab háztartási csomagoló papírra egy virágot,majd egy fehér pamutvászon darabra próbáltam rávasalni.A vasalót a legmagasabb hőmérsékletre állítottam.Egy kis részen megfogta ugyan,de az is halványan.Próbáltam úgy is,hogy többször átrajzoltam a mintát,de semmi.Ráadásul a papír is csúszkált,tehát egy nagyobb mintánál is csak nagyon óvatosan lehetne csinálni ezt az átvasalást.Persze,ha működne...
Valakinek van jó tapasztalata átvasalható ceruzával?

4 megjegyzés:

  1. Ez van,sima jelölő ceruzának jó lesz azért.:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Móni,

    Én nemrég vettem egy "Prym transfer pencil"-t, és az kitűnően működik. Pauszra rajzoltam vele hímzésmintát, és pillanat alatt tökéletesen átvasaltam a blúzra, amire szántam, a pauszon alig maradt nyoma is. :o)

    Szia, Zsuzsi

    VálaszTörlés
  3. Szia Zsuzsi!
    Köszönöm a tippet!Mindenképp kipróbálom.:)

    VálaszTörlés