2010. november 4., csütörtök

Megérkeztek!

Nagy örömömre ma megérkeztek az Etsyről, földrajzi pontosságot tekintve Dél-Koreából a rendelt anyagaim.Élőben is szépen,erős vásznak,ahogyan reméltem is a képek alapján.
Az almás tetszik még mindig a legjobban,élőben sokkal szebb és élénkebb színe van.
A cicás a második,ezen a hello feliratok és a cica csíkjai arany színűek.
A kutyusos anyaga kevésbé rózsaszín,inkább natúr árnyalat,de ez nem baj.
Már alig várom,hogy beléjük vághassak!
Más:vásároltam irattartó papucsokat,hogy legyen mibe elraknom a burdáimat.Már bele is tettem őket.Így legalább nem vízszintesben csúszkálnak össze vissza.Mivel ezek natur tokok,valahogy biztos felcsicsázom majd őket.:)Pakolás közben rátaláltam régi üvegfestéssel készült képeimet.Majd felteszem őket is ide,bár semmi extra,önmagam kipróbálására és az akkor szerzett üvegfestékek színeinek kipróbálására.

3 megjegyzés:

  1. Na dejó!!! Nekem a bárányos tetszik a legjobban! :)) Én is kiperkáltam Már csak a várakozás marad! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon várom az új alkotásokat :) üvegfestéssel régen én is próbálkoztam de nem igazán említésre méltók :D

    VálaszTörlés
  3. diusbd:Remélem hamar megkapod,kíváncsi vagyok az anya-lánya köténypárosra:)
    DoRcY:Hát még én hogy várom!:)De lehet előbb festegetek egy kicsit.Csak hogy ne száradjanak ki a festékeim :D

    VálaszTörlés