2009. december 9., szerda

Cicás hangulatlámpa

Közeleg a karácsony,ilyenkor kiéleződnek a jótékonysági mozgalmak.Szeretek segíteni másoknak,főleg ha gyermekekről esik szó.Idén összekapcsolhattam az alkotást a jótékonykodással.Ezért beszereztem néhány ikeás hangulatlámpát,és üvegfestékkel mintákat festettem rájuk.Az első lámpám összesen négy cicát ábrázol,néhány felhőt,és természetesen pázsit is található a talpuk alatt.A cicákat sablon alapján készítettem,majd sárgára,kárminpirosra(narancsos-vöröses),barnára és ezüst színűre festettem őket.Mindegyik cicus cirmos,fekete,metálkék illetve réz színű csíkozást kaptak.A felhők ezüst kontúrban fehér festékkel készültek,míg a fű világoszöld színű,melyre zöld kontúrfestékkel fűcsomókat és olivazöld festékkel fűszálakat festettem.Nagy örömmel készítettem első hangulatlámpámat,hiszen tudtam,hogy egy gyermeknek ez lesz a karácsonyi ajándéka,és a tőlem telhető legnagyobb örömet szeretném számára okozni.

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Köszi a hozzászólást a fotóházon,remélem úgy lesz! :)
    Remélem azt is hogy megtalálod a párod, megérdemled!
    A fülbevalókkal nem tudok azonosulni (érthető okokból) viszont ezek a cicás lámpák nagyon klasszak! Valld be hogy így is vetted! ;)
    Csak vicceltem...
    Üdv:Pete

    VálaszTörlés
  2. Ui: Sok sikert az újságíró sulihoz! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszönöm kedves soraid!Az újságírósuli csak 1 évig tartott,tehát tavaly már befejeztem:)
    A lámpát valóban vettem(Ikea),de festeni nekem kellett rá :D
    Mona

    VálaszTörlés