2009. december 9., szerda

Bemutatkozás

Üdvözlöm minden kedves olvasómat!
Agg Mónika a születési nevem,becenevem Mona,ebből alakult ki a Monaline művésznév.Nincsen egy adott technika amit alkalmazok,szeretem a kreativitás
minden formáját megélni/átélni.Már egészen apró koromban érdekeltek a művészetek,egy-egy nyári szünet alkalmával kézműves táborban is volt részem,így már egészen sok fajta technikát kipróbálhattam.Jelenlegi kedvencem a festészet és az ékszerkészítés.Jelenleg a jobb agyféltekés módszerrel fejlesztem a rajztudásomat.Nagyon örülök,hogy rátaláltam erre a módszerre,mert ráébresztett arra,hogy minden ember tud szépen rajzolni,így én is.Eddig is szerettem rajzolni,festegetni,de ezzel a módszerrel megkaptam a lehetőséget arra,hogy a lehető legjobban ki tudjam fejezni azt,ami bennem zajlik.
A varrás és kötögetés(ez főleg ilyenkor télen) illetve a lakberendezés minden formája is érdekel.Tulajdonképpen nincs olyan alkotási forma,ami nem érdekelne. Mindent szeretek kipróbálni.
Ezt a blogot azért hoztam létre,hogy feltölthessem az alkotásaim képét,és megoszthassam másokkal is az alkotásuk örömét:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése