2012. szeptember 20., csütörtök

Fehér alapon szürke virágos pakolós táska

Szóval délutánra megszelídült a kis drágám, így az utolsó varrást is el tudtam intézni a táskán. :)
Ha jól emlékszem az utolsó anyagomat használtam el ebből az ikeás vászonból. Sajnos az ikea időszakonként megválik egyik- másik vászontól. Valamelyiktől hamarabb, valamelyiktől később. Aztán olyan is van, ami itthon nem kapható (pedig nagyon tetszene), csak külföldön. Visszatérve a táskára, ez már mágneszárral záródik, a belül található két részre osztott zseb maradt, mint a többinél is. Azért döntöttem a mágneszár mellett, mert a múltkor egy közeli apró rövidárusnál rakattam bele patentokat. Legutoljára még közel azonos áron voltak, most már több mint a duplájáért csinálja a hölgy. Persze megértem, emelkedtek az árak, bár a mágneszáré nem ennyire. :) No meg a három táskából az egyiket nem is rendesen rakta be, kellett még egyet ütnöm rajta.

1 megjegyzés: