2011. november 1., kedd

Karácsonyi neszi


A kép nem az igazi,de ilyenre sikerült.Lámpafénynél csináltam.Most gyönyörűen süt a nap,de nincs nálam fényképező.Van ez így.
Felfedeztem egy fotódoboz lehetőséget.Mégpedig az Aldiban vásároltunk,és a 2,8% Milfina tej doboza,mármint a kartonja,amibe rakják a tejeket(szóval nem maga az 1 literes tej doboza).Egyben van,3 oldala lyukas.Így van egy nyílás a fotózáshoz,és kettő oldalt lehet lámpát tenni.Elvileg nem ártana felülről is lyukasnak lennie.Belül fehér.De azt hiszem azért ki fogom bélelni,és nem árt,ha a lámpák felőli oldalakon is van valami,ami szűri a fényt.Pl. pauszpapír.Természetesen csak kisebb dolgok fotózására alkalmas.
No,a neszesszerről még nem túl sok szót ejtettem.Kívül fekete kordbársony,filc,flitter és csipke díszíti.Belül szivacs ad neki tartás,illetve zöld alapon fehér pöttyös vászon bélést kapott.
Készült (ill. készül) több verzió is,azokat hamarosan mutatom.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik!
    Remek ötlet a flitteres hópehely!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper lett a neszi, és jó ötlet a tejeskarton :) Én is szeretnék egy fotósátrat csinálni a párnáknak, táskáknak, de még agyalok, hogyan is tudnám mobillá tenni...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki!Nekem tetszik!:)

    VálaszTörlés