2010. augusztus 21., szombat

Az elmúlt napok történései képekben...






...és pár szóban,persze.Lementünk szüleimhez Badacsonyba.A mi 3 Agg lányt jelent,nővérem,lányom és én.A kertben megcsodáltuk a 4 levelű lóheréket,és Bogi talált egy "Pókasszonyt".Bár a nemét nem tudtam megállapítani laikus lévén,de fotót készítettem a kicsi Úrnő rendelése alapján.Ezután elcsaltuk Anyut,és elrobogtunk a Béke Sztúpához.Vittünk persze mécseseket,füstölőket,melyeket szorgalmasan felajánlottunk minden olyan helyen,ahol lehetett.Mélyebb terveink is voltak,a megvilágosodott újjászületésünk érdekében az alsó szintet háromszor,a középsőt hétszer,a felsőt huszonegyszer jártuk körbe.Utána elsétáltunk a szentélyhez is,ami egy családi ház tetőterében van berendezve.Ehhez lefelé kellett mennünk,természetesen visszafelé hegyet kellett "mászni".Ennek Bogi cseppet sem örült,előadta a nyelvkiöltős,lihegős,jaj de fáradt vagyok,ezért vegyél fel című színdarabját.Szerencsére a fagyi mindig jó motiváció,így lelkesen visszajött velünk az autóhoz.Mikor felért már annyira belelkesült,hogy újra körözni akart a Sztúpán.:D
Este lementünk a Badacsonyi kikötőhöz,ahol lampionos vitorlásokat láttunk.Nem sikerült jól lefotózni őket,de azért született pár érdekes fotó.Van olyan lehetőség a gépemen,ami egymás után kétszer exponál és összerakja egy képre.Így lehet szellemes képet is csinálni akár.:)
Az utolsó képen első jól sikerült almás pitém van.Imádom az almás pitét,sosem tudnám kihagyni!De eddig csak pár alkalommal sütöttem.Egy részt azért mert nem szeretek reszelni almát,pláne ilyen sokat.Most szerencsére ezt nővérem és anyukánk csinálta inkább.Másik ok pedig az volt,hogy sosem sikerült olyanra a tésztája,mint amilyenre szerettem volna.Csináltam olyan tésztát,amit a suliban tanultunk,de az túl száraz volt,kipróbáltam más receptet is,de sosem felelt meg az elvárásomnak.Nem lett ehetetlen,nem volt rossz,de igazán jó sem.
Ez most saját kútfő alapján készült,nem néztem receptet.Jól tettem,mert nagyon finomra sikerült.Az alma saját termés,kicsit savanykás,de így lett pikáns és tökéletes a pite.Nyami!

7 megjegyzés:

  1. :) A lényeg jól éreztétek magatokat. Kicsit megszeppenve olvastam hogy a legfelső szintet 21X kell körbejárni. Hát nem lesz lelki béke , én csak háromszor jártam körbe:)Ha tudtam volna hogy velünk szemben nézed a vitorlásokat integettem volna neked:))

    VálaszTörlés
  2. A pók nemét én sem tudom megállapítani, de a "típusát" igen. Ez egy darázspók, amit egyszer már korábban le is festettem. (Itt megtekinthető) A többi fotó is jól sikerült. Jól néz ki a pite. Ilyent a Pi-napon is kell majd sütni. Március 14 :-)

    VálaszTörlés
  3. Nanucco:Nem baj,hogy nem jártad körbe annyiszor,igazából azért kell számolni,hogy a jelenben maradj.Tervben van,hogy megyünk majd hajókázni is,Bogi most is fel akart szállni a disco hajóra is.Majd akkor lehet meglátogatunk,ha kinyitod a boltot!:)
    Exit:Köszönöm a dicséretet!Igyekeztem a jobb fotókat feltölteni.Ezt a pókfajtát kivételesen ismerem,megismerhető a ruhájáról.Találkoztam egy szintén divatos egyeddel is,ami tyúklábmintás potrohhal rendelkezett.No,azt nem ismerem.:)
    Sütök almás pitét szívesen,de messze van még március.:)

    VálaszTörlés
  4. Jaj,de jó.Valószínűleg csak szeptemberben jutunk majd el,remélem még mennek még akkor is a hajók:)

    VálaszTörlés
  5. Szeptemberben még járnak a hajók:) elvileg. De ha esetleg befagy a balcsi akkor nem. Mert manapság sohase lehessen tudni milyen idő lesz:)

    VálaszTörlés
  6. Azért remélem nem fog befagyni:)

    VálaszTörlés